Rob in Thailand.reismee.nl

Krabi en Phi Phi eilanden

Maandag verhuist van Koh Samui naar Krabi, deze stad ligt aan de westkant, aan de Andaman Zee.Onderwerg ernaartoe ergens tijdens een tussenstop al een guesthouse weten te boeken dus toen ik aankwam stond de taxi al klaar die me bracht naar het Ban To Guesthouse. Hier heerst echt een superfamilie-sfeertje, ons-kent-ons en alles en iedereen loopt te ouwehoeren met elkaar. Eten hoef je ook niet in de stad te doen want mama kan geweldig koken.

Vanuit Krabi kun je allerlei dagtochten doen en ik heb vandaag gekozen voor de Phi Phi Islands Tour. Normaal ben ik niet zo vanmet zijn allen op pad maar ik heb echt een superdag gehad, er zaten geen zeikerds tussen. Met een speedboot waar 20 man op kunnen en 450 pk erachter zijn we de mooiste plekjes langsgegaan, op vier plaatsen kunnen snorkelen, echt briljant zoveel moois op het koraalrif rondzwemt.

Ook Maya Bay bezocht waar de film The Beach is opgenomen, was wel erg druk daar. Verder nog Monkey Bay, Lohsamah Bay,Viking Cave en Bamboo Island aangedaan.

Lunchen deden we op het beroemde eiland Phi Phi waar ik van plan was naar toe te gaan voor een paar nachten maar nu ik er geweest ben zie ik daar vanaf, prijzen rijzen daar de pan uit en je wordt er gek van de touts, mensen die je vanalles willen aansmeren.

Dus ik blijf nog twee nachtjes slap ouwehoeren hier in Krabi, morgen een rustdagje en dan langzaamaan weer richting het noorden.

Sawasdee Khrap

Fototjes volgen want ik zit weer es achter zo n thais tering apparaat

Reacties

Reacties

Annie en Frans

he rob, het klinkt allemaal goed daar.
En ik lees dat je het eten net zo lekker vindt als wij dit vonden, maar maak je geen zorgen, je komt er niet van aan..........tenminste wij niet. Maar je zit er geweldig bij , we willen nu echt weer terug nu we jou belevenissen lezen.
sawasdee khrap

Conny

Hoi Rob,
Goeie tijden daar geloof ik?
Vast gefeliciteerd voor morgen. (Als ik het goed heb?)
Ik blijf nog een maandje in Ushuaia en kom dan langzaam die kant weer op. Jij toch ook?
Liefs, Conny.

Hans en Froukje

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Robert en een heel plezierige dag hè. Je hebt het wel naar je zin , die indruk krijgen we wel. Nog lekker genieten de komende tijd en tot ziens gr, Hans en Froukje.

Rode man

Hey Rob,
Volgens mij vermaak jij je nog wel. Lijkt met wel enorm zwaar hoor als ik dat zo zie :-p
Hele fijne verjaardag morgen. Enjoy it!!!
Groeten,
Erik

Jeep en Leny

Robert, van harte gefeliciteerd met je 42e verjaardag jongen.
Ik heb ook op je e-mailadres geschreven. Beter 2x dan helemaal niets.
Fijne dag morgen.
Liefs, Jeep en Leny

Jan en Gees Boer

hallo Robert,

Leuk om je reisverslag te lezen!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag toegewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!