Rob in Thailand.reismee.nl

Terug in de bewoonde wereld

Na een dag of vijf in de rimboe ben ik weer terug in Hua Hin om van hieruit verder naar het zuiden te gaan.

Was een pittig dagje van een uurtje of 8 reizen maar alles ging goed.

De afgelopen dagen leuke dingen gedaan met Koen en zijn dorpsgenoten.

We zijn wezen kijken bij de vleermuizenberg, een dikke rots waar tegen zonsondergang miljoenen vleermuizen uitkomen, kwam geen eind aan, de hele lucht was een grote slang van pipistrellies (=vleermuis).

Ook een dagje Uthai Thani gedaan waar een gigantisch tempelcomplex ligt.

Verder nog naar een andere grote stad geweest ,Chai Nat waar we het National Bird Park hebben bezocht, een schitterend park maar alleen een paar pauwen gezien.............

~ s avonds konden we lekker nederlandse TV kijken bij Koen dus ik weet dat ik niet veel mis daaro.

Het is hier ondertussen behoorlijk opgewarmd, temperatuur overdag dik boven de 30 graden en weinig wind dus het tempo nog maar een tandje lager.

Dat was het voor nu beste kijkbuiskinderen, Robje doet het snaveltje toe, tot later!

Reacties

Reacties

Juffrouw Jannie

Heyhey!

Klinkt allemaal echt te vet joh!!! Ik verwacht nog wel een volle hardeschijf met foto's te mogen bezichtigen als je trug bent aan boord!!!

Hier alles chill en kan niet wachten tot ik weer gezellig kan doen aan boord!!!

Heel veel plz en ik hou de site goed in de gaten!!!

Tannie

Holy moly shitter de shit fuck. ge bent Jarig ja!!!!
OOOOwwwww van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag!! en nog hele vele jaren.
Groot gelijk bikkel, dat je, je laat verwennen in zo,n chique de friemel tent. geniet er maar van. Maarre wat moest je daarstraks nou gaan doen dan in het stikke donker ha,ha, ik hoor da nog wel, want ik heb je bericht gelezen maar al da chiques kun je in het donker toch ook nie zien??
Dag liefke van me, ik ga je dit weekend nog even bijbeppen. Een enorme dikke zoen op je toet en tot snelsszz doeg doeg. groetsels Tannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!