Rob in Thailand.reismee.nl

Bangkok

Gisteren met de minibus naar Bangkok gegaan, binnen drie uur waren we in hartje stad.

Nu zit ik 18 hoog in het hotel, viel een beetje tegen maar hoger zat vol, zeggen ze.

Voor het eerst alleen de hort op geweest hier en hoeveel je ook hebt gelezen,gezien op TV of gehoord over downtown Bangkok, het is ERGER !

Die stad slaat je vol in je smoel, trapt je een paar keer in je pens en walst dan nog es over je heen. Ik zit dan ook wel in allerdrukste stuk middenin het grootste shopping gebied van zuid-oost Azie.

Was dus een heftige ervaring, de massa,de hitte,het lawaai,alles

Ik heb het gisteren toch een half uur volgehouden buiten, even naar de 7/11, ATM en snel terug naar mijn ivoren toren.

s Avonds wezen eten in het hotel, helemaal bovenin op de 43-ste verdieping. Heerlijk buffet en alles supervers. Maar het meest indrukwekkend was het uitzicht en de dag zien overgaan in de nacht op die hoogte, superkicken!!

Vanmorgen alweer om 7 uur aan het ontbijt zonder echte plannen dus loop om 8 uur de straat op. Staat daar een man met badge van mijn hotel die vraagt wat mijn plannen zijn; ik zeg, iets van de stad zien en hij biedt aan om me voor een paar euro die ochtend rond te rijden, leek me een fair deal dus maar gedaan.

Eerst naar de rivier voor een boottocht, leuk maar kon wel voor hem betalen en meer mensen zaten er niet op die boot dus was eigenlijk een privetochtje.

Veel te veel voor betaald natuurlijk maar het was het waard, we gingen al snel van de rivier af en door allemaal piepkleine kanaaltjes waar je totaal niet het idee had dat je in Bangkok rond aan het varen was, errug mooi.

Uiteindelijk weer op de rivier uitgekomen en langs het Grand Palace gevaren.

Daarna nog bij de koninklijke marine, het huis van de koning en een paar tempels geweest.

Ineens zegt Kai (die driver) : Now I show you government Factory, ik denk het zal wel, doe maar. Komen we aan bij een zwaarbewapend superdeluxe pand, gasten met mitrailleurs er voor en ik denk , nou nou.

Blijkt het dus zo een diamantslijperij te zijn waar ze toeristen naar toe lokken. Ik werd kwaad en zeg tegen Kai, take me back to the hotel, we dont do bussiness anymore.

Yeah, but tonight, you go with me , I know good girl for cheap. Jaja fuck off en de mazzel. Geen gefok met Rob.

Maar toch, al met al heel wat gezien en net toch al gauw twee uur door de stad geslenterd dus ik begin te wennen.

Morgen alweer de laatste dag, heb nog geen plannen want die moet je hier niet te veel maken.

Dat was het voor nu, vanuit een Islamitisch Internet Cafe, tot later

Reacties

Reacties

klaas

remember the movie "ä officer and a gentlemen" richard geere in bangkok; he mister ! you want to fuck my sister ? cheap cheap, narrow narrow, firrrrrrrrrrrrst tiiiiiiiiiiiiiiiiiime (tai accent) ha ha, take care and lloking forwards seeing you again, klaas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!