Rob in Thailand.reismee.nl

The End

Donderdag mijn laatste dag in Bangkok goed overleefd, de hele ochtend door de wijkPratunam gewandeld en kwam ogen en oren te kort. Er zitten winkelcentra met gemiddeld zo`n 1600 winkeltjes per centrum en als je het hier niet kan kopen dan nergens. Ik hou het bij een t-shirt, een broek en nog een kleine boedha.

`s middags de laatste thaise zon laten schroeien aan het zwembad van het hotel op de 11e verdieping, laatste Pad Tai gegeten en rugzak ingepakt die gelukkig net onder de 20 kg. blijft.

In de namiddag nog een rondje gelopen om afscheid te nemen voor mezelf.

Vroeg gaan slapen en om 5.30 aan het ontbijt. Taxi naar vliegveld ging zonder problemen, er werd wel weer volop gedemonstreerd door de boeren maar gelukkig niet op onze route.

Vliegreis ging zonder problemen en Tanja stond me op te wachten op Dusseldorf, de schat!

Nu, met een jetlag van hier tot Bangkok staar ik naar de grijze lucht en duurt het volgens mij nog wel even voordat ik weer helemaal echt 'geland' ben.............................................................

Rob

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!