Rob in Thailand.reismee.nl

Met de trein van Bang Saphan naar Hua Hin

Om 5 uur klaarwakker in mijn junglehutje, rugzakkie weer in pakken en wachten op de taxidriver die om half acht zou komen.

Personeel kwam al vroeg in actie dus nog ff tijd voor een chicken sandwich. Moest afrekenen in totaal 450 bath, dit was inclusief de superbungalow, drie maaltijden en wat flessen water. Omgerekend toch al gauw een tientje. Goed voor het budget dus....

Om 8.30 uur zat ik in de trein, de goedkoopste klasse richting Hua Hin. Dit is hier echt een belevenis,tientallen verkopers lopen rond met alles wat je maar kan bedenken en iedereen zit te vreten. Mooie reis van drie uur door een stuk jungle en een stuk langs de zee, kicken! Wat milieu betreft hebbben ze hier nog een lange weg te gaan, al het afval wordt uit het raam gedonderd dus langs het spoor is het een grote vuilnisbult.

Aangekomen in Hua Hin poeier ik alle taxidrivers af en besluit te gaan lopen, ken de weg tenslotte. Was van plan om weer naar het eerdere guesthouse te gaan waar Koen en ik ook sliepen maar onderweg wordt ik aangesproken door een blanke man die me de folder van zijn guesthouse laat zien. Ziet er super uit en stap bij hem achterop de motor. De man heet John en is ook nederlander, toffe gast en het guesthouse is echt heel relaxed dus gelijk voor een week betaald, schappelijke prijs inclusief ontbijt, gratis internet, koffie,thee,water. Kamer met airco,Cable TV en een douche. Alleen geen wc, die paste er niet meer in , ach boeien ,daarom is de kamer ook goedkoper.

Check deze link: http://huahinkingshome.blogspot.com/

Dus voorlopig zit ik wee in het vertrouwde Hua Hin wat toch een beetje voelt als mijn tweede thuis hier. Niet supertoeristisch en toch erg thais. En een hele gave nightmarket,strand en superfood dusssssssssss.............

Reacties

Reacties

rob

Hallo Rob,

Alsnog gefeliciteerd he.
Wat een ellende daar in Thailand he ? Snap niet dat jij dat volhoudt.
Hou nog ff vol he, redding is nabij.

Prab prab joekietoekie dan maar weer !

Doeieeieieieeieieeeeeeeieieiejaaaaaaahghghghghghgh

Tannie

Hey poepiebruune vakantiegangerd, ga ik je nog wel herkennen als je kom halen van het vliegveld. Hey drospkie, kun je me effe laten weten wanneer precies, hoe laat en waar ik je moet komen oppikken. we hebben het daar eigenlijk helemaal niet meer over gehad. ja, wel dat ik je kom halen en dat doet ze ook, maar niet precies welke dag en je vluchtnummer enzo.
is wel handig......
Geniet nog maar lekker. want hier is het giga kutweer, ik ga dadelijk met de slofkes en de poezel en een hete bak koffie op de bank. dag troeleke, ik ga je verder niet vervelen met saaie klootweer verhalen en werkdingen. doeg doeg kus van mij en een poetjes van ons nena. o ja en een knuffel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!