Rob in Thailand.reismee.nl

Rondcrossen op de brommert

Na lang dubben toch maar een motorbike gehuurd, kost geen drol, zo ~n 2 euro per dag.

Het is de ideale manier om het eiland te verkennen, ik begin als het licht wordt zo rond 6.30 uur en ga op pad. De eerste dag het zuiden verkend en super verlaten vissersdorpjes en baaien gezien.

Ok de Namuang Watterfalls bekeken, mooi maar superdruk, ook daar bussen met Jappen. Het is wel wennen om links te rijden maar het gaat goed.

De beroemde gemummificeerde monnik zat er ook nog steeds, die dooie!

Gisteren wederom bij zonsopkomst vertrokken en het hele eiland rondgereden, daar heb ik zes uurtjes overgedaan en was kompleet gesloopt daarna. De middag lekker uitgerust op het strand.

''s avonds wordt er hier een food-street opgebouwd met allemaal stalletjes met thaifood, ik eet me strak voor ongeveer een eurootje en probeer elke dag iets anders . De thai kunnen maar moeilijk accepteren dat ik zo spicy kan buffelen. Nog niet ziek geweest...afkloppen.

Heb besloten nog drie dagen hier te blijven en dan misschien langzaamaan weer naar het noorden maar misschien ook wel niet, heb vaak geen idee wat voor dag het is dus ik zie het allemaal wel.

Greetings from Lamai Beach!

Reacties

Reacties

Jeep en Leny

Hoi Robert,
Iedere keer weer leuk om je verslagjes te lezen.
Ik reageer nu hier maar eens, want de andere reacties van ons ontvang je schijnbaar niet. Ik heb je vorige week 2x gemeeld en 2 sms-jes gestuurd via Skype. Ik begrijp er dus ook niets van.
Jeep is woensdag j.l. aan zijn meniscus geopereerd en loopt nu nog met krukken. maar over een paar dagen mag hij weer gewoon lopen. Pijn heeft hij niet gehad.
Verder is hier alles ok. Nog een paar fijne weken toegewenst en we lezen wel wat je volgende bestemming wordt.
Liefs Jeep en Leny.

Tannie

YYYYOOOOHHHHH, stoere brommercrosserd!! Ha, dat ziet er helemaal niet verkeerd uit hoor. Om de blitste blonde koppie met de bruune bast op zo,n snel ding te zien zitten. Oow wordt toch ieder keer wel een beetje jaloers als ik je verhalen zo hoor en je foto,s bekiek.
Zo te horen gaat ie goed daarzo enne, laat ze een poepie ruuken dear, yes,yes, very spicy....hi,hi,.......
Awel menne lieverd, hier gaat ie maar weer es z,n gangetje zo. Daarnet lekker een happie gegeten met Bir en vanavond de hort op met de wilde wieven. stappeke doen in arnhem. es effe rondkieken deurzo.

Je buurman had me nog gebeld dat er veel post lag van het UWV, ben gauw gaan kijken, maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Ging over overzichtjes en bedragen enzo.

De pegels blijven hier maar aan de neus hangen. Het is nog steeds berekoud, maar.....strak blauw met zon. Is toch nog iets he!!??
Kannie wachten je weer een dikke knuf te geven. had het er vandaag nog met Birreke over, maarre doe nog maar flink genieten gij.

Dag dropskie mopskie, take care and enjoy. kus op je knater van tan. XXXXXXXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!