Rob in Thailand.reismee.nl

Jarig zijn in luxe

Hallo allemaal, bedankt voor alle felicitaties!

Ik ben voor een nachtje gek aan het doen en zit nu in het Novotel te Chumpon. Niet normaal wat een luxe, spa,zwembaden golfbaan enjaccuzi op de kamer. In Nederland zou zoiets niet te betalen zijn maar hier is het nog te doen, je bent maar 1 x jarig . ja toch............

Wel een hele mooie reis gehad door de provincies Krabi en Surat Thani, groener dan groen het zuiden van Thailand.

Ik hou het kort want ook internetten vragen ze hier de hoofdprijs voor dus fotomateriaal volgt...

Tot snel, jarig Jobje

Annie en Frans

Hoi gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren erbij!
En verwen jezelf maar goed, zo'n novotel hotel is echt genieten als je toch jarig bent.
groetjes en tot horens

klaas the Hun

hi Rob, van harte gefeliciteerd !!!!!!!!
morgen zie ik Johan op de Anna Cornelia (bridgecruise belangstellenden rond showen.)
we nemen een koffie op jou gezondheid enne je mist helemaal niks hier ! koud,vies en februari !
hoe zit het met de speciale warmingup foto's, zie alleen maar tempels ed!
groet uit het mooie Hauwert,
klaas

Arie

Hoi Robert. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen heb je er wel van genoten.
Groeten ook van Jeanet, Leonie en Michel (hij is nog niet uitgepraat over al het vuurwerk)