Rob in Thailand.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Vanaf 7 januari dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis door Thailand.Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Rob

Reacties

Reacties

mattie en ben

Hoi Rob
Via Leny jereisverhaal ont vangen . Dat vinden we wel leuk, hopen de volgende zelf te ontvangen.
Ik stuur het ook door naar Annie en Frans die zijn daar 2jaar geleden geweest en erg genoten.
Nu ga ik de foto,s bekijken .We wensen je een prettige reis toe geniet er maar van . Groetjes Mattie en Ben
jlcameron@het net.nl

rob

Hallo ouwe sluuzeruukert,

Goed te horen en zien dat het goed met je gaat.
Ik ben eigenlijk nogal jaloers, maar goed , ik ga aanstaand weekend lekker een paar dagen naar Bemmel, dus da's dan ook wel weer leuk.

Ik heb nu pas deze weblog ontdekt. Ik ben niet zo handig, maar dat wist je al.

Ik ga je vanaf nu goed volgen en van mijn kant uit zal je op de hoogte houden van de Nederlandse politiek en andere belangrijke zaken. Wist je trouwens dat ze in Amerika nu een Zwarte President hebben ? Da's toch nie normaal, of wel ?

Kijk wel uit met dat rare vuurwerk daar bij die mafkezen he. Dat ben jij niet gewend !

Geniet, stuur meer foto's , blijf weg uit de gouden driehoek en blijf schrijven !
En vergeet niet wat de Thai altijd zeggen " toi prat tan pak soi koi na ! ( Toje uutkiekt da se je nie in de boot zitte te neme ! )

Groet van Mo , Maud en Rob

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!