Rob in Thailand.reismee.nl

Afscheid Koh Samui

Na 10 heerlijke relaxdagen ga ik morgen dit wonderschone eiland verlaten.

Want ja, aan het strand liggen is wel lekker maar je wordt er zo bruin van.

Morgenvroeg om 6.30 begint de reis naar Krabi die zo een 8 uurtjes duurt, bus-boot-bus.

Vandaar uit ga ik verder kijken , de Andaman Sea schijnt nog mooier te zijn dan hier, vooral om te snorkelen e.d.

Vandaag nog een mooi tourtje gemaakt op de motor en Big Budddha Beach bezocht, een prachtig tempelcomples met mooie beelden, erg fotogeniek allemaal.

Zo, om 19.00 uur gaan de chinezen hier weer tekeer met hun knallers dus ik maar weer mee, het laatste spul opmaken.

Tot snel!

Jean-Pierre Beunen

Rob, lees je blog uit 2009. Wij zitten nu in Bangkok, wat een stad! Bevalt ons prima : lekker eten, mooie rivier met veel ste zien en vooral de lokale handel boeit ons. Morgen op de 72e dinerbuffet in sayoke hotel. Ben benieuwd naar het uitzicht en de andere 10 miljoen inwoners. Hou je op de hoogte. Jp